جملات جدید درباره خرید اینترنتی شارژ رایتل

هر لحظه یادم میکنی یک عمر با یاد توأم. همواره در فکر منی من روز و شب فکر توأم.

کارت شارژ رایتل

حیف نون می ره نهضت سوادآموزی ازش می پرسن حالا می تونی گوسفنداتو بشماری؟ میگه ها . می گن چطوری؟ می گه اول پاهاشونو می شمارم بعد تقسیم بر چهار می کنم ! خرید شارژ اینترنتی رایتل به حیف نون می گن چند وقته جوراباتو نشستی می گه لطف کنید سوال تاریخی نپرسین !

خرید شارژ رایتل

غضنفر تصمیم میگیره عملیات تروریستی بر ضد آمریكا انجام بده ، خودشو با كایت میزنه به كاخ سفید ...... آمار كه میگیرن میبینن 100 نفر كشته شدن ..... كه99نفر از شدت خنده و 1 نفر هم خود غضنفر ! خرید شارژ از ایتور حیف نون تلویزیون میخره بعد کنترلشو پس میاره به صاحب مغازه میگه بیا داداش این ماشین حساب توش بود ما حرومی بهمون نمیاد !

شارژ اینترنتی رایتل

کاش میشد برات بمیرم ...اما خودت که میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند شارژ رایتل دیروز در دادگاه دلم/ مغز من قاضی بود/ متهم قلبم بود/ جرم من عشقم بود/ عشق من یاد تو بود/ حق من اعدام بود

خرید اینترنتی شارژ رایتل

کاری کردم که تو رو پاک کنم از خاطره هام به در بسته خوردمو باز از تو گم شد لحظه هام ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 23:40 | تیموررضائی شهریور |